office@shambo.co.il   |   03-9245982

בניית בריכה לא חייבת בהכרח להיות עסק יקר אשר רק אנשים אמידים ובעלי אמצעים יכולים ומסוגלים להרשות לעצמם בריכה.

 עלות בניית בריכת נמדדת על פי מספר פרמטרים:

1. סוג הבריכה וגודלה וכמובן טיב איכות הציוד לבריכה  - לסוג הבריכה ישנה השפעה גדולה על העלויות שכן בחירה בבריכה העשויה בטון, שעלויותיה גבוהים לעומת בחירה בבריכה מתועשת אשר מחיריה נמוכים וזאת בשל כך שהיא אינה מצריכה פעולות והכנות לפני הקמתה ושהחומרים ממנה היא עשויה הם חומרים יחסית זולים. גודל הבריכה הינו גם מימד נוסף המשפיע על מחירי הבריכה.
ישנם את בריכות האינטקס שמחירם נקבע לפי גודלם וכן את הבריכות העיליות בעלי ערך כספי נמוך ושהם ניתנות לשימוש חוזר ושהצבתם והקמתם נעשית באופן עצמאי וללא התערבות אדם מוסמך.
2. החומרים ממנה עשויה ובנויה הבריכה – ישנם חומרים זולים יותר שבניהם נמצא העץ וחומרי הפיברגלס וישנם את החומרים הנחשבים ליקרים יותר ולעמידים יותר של החומרים שמהם עשויות בריכות שחיה מבטון, מקרמיקה או מפסיפס.

חשוב לציין שעל מנת למנוע מצבים לא נעימים בעתיד ובזבוז כסף רב חשוב שההשקעה תהייה שקולה ונבונה ולא על יד אחד וזאת על מנת שטיב הבריכה והשימוש בה יהיו יעילים ואיכותיים. לחומרים איכותיים חשיבות רבה לעמידותה של הבריכה לתקופה ממושכה וארוכה.
על כן בחירה מדויקת ונכונה של אנשי מקצוע ושימוש בחומרים איכותיים וטובים תאפשר לכם ליהנות מהבריכה ולעשות בה שימושים רבים ומגוונים וכן לחסוך בעלויות מיותרות.

מחפשים לבנות את הבריכה מחומרים איכותיים ובמחירים נוחים - בניית בריכות שחייה על ידי המומחים בתחום של חברת שמבו מערכות מים היא הכתובת הנכונה עבורכם.

השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם

Go to top