office@shambo.co.il   |   03-9245982

גם לאחר בניית בריכות שחייה, שמבו מערכות מים ממשיכה ללוות אתכם ומעניקה לכם שירות מקצועי על מנת שתפיקו את מירב ההנאה מהבריכה שלכם:

אחזקה שוטפת

צוותי האחזקה המנוסים של שמבו מערכות מים מספקים שירות תחזוקה שוטף ללקוחותינו, ודואגים לתפקוד רציף של הבריכה במשך כל ימות השנה. במסגרת שירות האחזקה תיהנו מצוות מקצועי שיגיע אליכם פעם בשבוע לביצוע טיפול הכולל בדיקת ואיזון המים, טיפול במערכת הסינון, ניקיון הבריכה ועוד.

קריאות שירות

צוות השירות של שמבו מערכות מים ערוך להגיע ולטפל באופן מיידי במקרים של מצבי חירום ותקלות במערכות הבריכה בצורה מקצועית, אחראית ויעילה.

אחזקת בריכות שחיה

בריכת שחיה נמצאת ברשותם של אנשים לא מעטים הן בבתים פרטיים והן במקומות ציבוריים , בתי מלון, בריכות שחייה הפזורות בערים אשר נועדו להנאה בשעות הפנאי ואף למטרות נוספות כמו לימודי שחייה ובריכות טיפוליות.
לאחר סיום השימוש בבריכת השחייה המים הופכים לעכורים ומלוכלכים דבר המצריך ניקיון ותחזוקה הן של בריכות שחייה ציבוריות והן של בריכות שחיה פרטיות.
אחזקת בריכות שחייה היא פעולה שחשיבותה היא על עליונה אשר במרוצת השנים התווספו לו חידושים והמצאות ופעולה של אחזקת בריכות שחייה הינה פעולה מורכבת אשר דורשת ידע נרחב במקצועיות ובניסיון.
אחזקתם של בריכות שחיה דורש אחזקה נכונה ושטיפול שוטף אשר תורמים ליעילותה של הבריכה ואף לרחצה בטוחה ובריאה בקרב המתרחצים.
לאחר יום הרחצה בבריכה המים מלוכלכים ועכורים, נוצרת ירוקת , צריבה בעניים ואף הצטברות של לכלוך וחול בקרקעית הבריכה, אשר כל אלו מהווים גורם לתחלואה אשר מסכן את בריאותם של המתרחצים ולכן ישנו הצורך בתחזוקה שוטפת של בריכת השחייה ולו הקטנה ביותר על מנת להביאה למצב בו לא נשקפת כל סכנה בריאותית למתרחץ.
הפעולות הננקטות לצורך השגת המטרה הם רבות ומגוונות החל משימוש ברובוט לניקוי בריכה אשר מנקה את קרקעית הבריכה מהלכלוך והחול המצטבר, בנוסף ישנו צורך בשימוש בתכשירי חיטוי המכילים כלור אשר יסופק בכמות מדויקת ומאוזנת על מנת למנוע מצב של צריבה הן בעניים והן בעור.
אל לנו לשכוח שבנוסף לתחזוקה השגרתית והשוטפת לכל אורך השימוש בבריכה ישנו הצורך גם בתחזוקה יעילה ושוטפת גם של חדרי המכונות, תיקונם ושיפוצם במידת הצורך, יש לבדוק ולעמוד על תקינותם של המכונות והמשאבות כאחד שזהו כלל חשוב בהצלחה של הקמת בריכות שחיה
אחזקתם ותחזוקתם השוטפת של בריכות השחייה יכולה להתבצע הן על ידי אנשים אשר הבריכה נמצאת בבעלותם והן על ידי אנשי אחזקה מומחים ובעלי ניסיון.
בשמבו מערכות מים צוותי אחזקה מנוסים ומקצועיים אשר נותנים שירות תחזוקה שוטף ללקוחותיו ודואגים לתפקודה היומיומי של הבריכה.
שימוש בשירותיהם של אנשי מקצוע באים לידי ביטוי בין היתר בטיפול ואיזון המים, טיפול במערכת הסינון ובחדרי המשאבות, ניקיון הבריכה ועוד שירותים נוספים.
אנשי הצוות שלנו זמינים לתת מענה ופתרון מידי בכל תקלה ובעיה שתצוץ אם בכלל.

השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם

Go to top